Entrem en el món de les noves tecnologies...

Benvinguts a aquest blog sobre Tecnologia Educativa!

Donat el meu gran interés pel món de les noves tecnologies i, sobretot, pels recursos educatius digitals, he creat aquest espai per a compartir la meva visió i reflexions sobre les Tecnologies per l'Aprenentatge i el Coneixement i les seves possibilitats.

Tal i com podeu veure al meu perfil, amb la meva formació i experiència professional estic encaminant el meu futur a especialitzar-me en aquest camp, donat que considero que és un tema apassionant i que pot tenir molts avantatges pel que fa a la seva aplicació a l'educació en general. Tant pels alumnes com pels docents.

Així, el que aquí trobareu seran revisions sobre diferents recursos tecnològics que vaig trobant i reflexions al voltant de quan o com seria millor emprar cadascún d'ells, entre d'altres coses.

Salutacions!

No hay comentarios:

Publicar un comentario